تکنو سرویس TechnoService I
ضمانت کنسول های کارکرده
نحوه استفاده از کنسول کپی خور و اکانتی در مجموعه تکنولاین با ضمانت تکنو سرویس :
شرایط استفاده از کنسول کپی خور شده ( بازی دار )
- دستگاه بههیچ وجه نباید به اینترنت متصل شود.
- بههیچ وجه نباید کارتریج یا دیسک درون دستگاه قرار گیرد.
- اگر قبل از اقدام برای کپی خور شدن ، روی دستگاه بازی ریخته شده باشد ، شرکت هیچ مسئولیتی را بابت باقی ماندن آنها (بازیها ، فایلهای Save، عکسها ، برنامهها ، تمها و ... ) روی کنسول نمیپذیرد و تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه قبل از ریختن بازی پاک خواهد شد .
- اگر کنسول شما قبل از مراجعه برای بازی ریختن بن شده باشد ، تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمیپذیرد .
- در صورتی که قوانین (مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال ) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به بن شدن کنسول شود ، تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی بابت ریختن بازی روی این کنسول یا تعمیر آن نمیپذیرد.
- در صورتی که قوانین ( مانند اتصال به اینترنت یا گذاشتن دیسک بازی اورجینال ) را رعایت نکنید و این اقدام منجر به قفل بازیها شود، دوباره کنسول شما شامل هزینه اولیه کپی خور و ریختن بازی خواهد شد.
- در صورتی که بازی توسط مشتری پاک شود ، بازی به صورت تکی نصب نمیشود و هزینه کپیخور و ریختن بازی به صورت کامل دریافت خواهد شد.
- در صورت آسیب رسیدن به کنسول ناشی از Initialized کردن کنسول ( بازگرداندن به حالت کارخانه ) توسط مشتری ، تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی بهعهده نمیگیرد.
- در صورت آسیب رسیدن به هارد دیسک دستگاه، تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی بهعهده نمیگیرد.
شرایط ۱۰ روز مهلت تست رایگان
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید ، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است .
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میکند .
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد .
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است .
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی تکنو سرویس حرفهایها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت .
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میشود .
- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد .
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است .
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی تکنو سرویس است .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی تکنو سرویس نیست .
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب ، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد .
شرایط ضمانت 12 ماهه
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت تعمیر است .
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه ، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میکند .
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است .
- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون ، کنترلر، کابلها و ... در تعهد تیم فنی تکنو سرویس نیست .
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی تکنو سرویس مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت .
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میشود .
- در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی تکنو سرویس نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. ( نکته : در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن ( بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت ) تعویض خواهد شد. )
- در صورت استفاده از گارانتی خدمات ، مدت زمان باقی مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. ( نکته : تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است . )
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است .
- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی تکنو سرویس است .
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر ، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی تکنو سرویس است .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانت هکی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی تکنو سرویس نیست .
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب ، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد .
شرایط گارانتی تعویض
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است .
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه ، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میکند .
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد .
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است .
- کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون ، کنترلر، کابلها و ... در تعهد تیم فنی تکنو سرویس نیست .
- در صورت بروز مشکل برای دستگاه، تیم فنی تکنو سرویس مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت .
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میشود .
- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن ( بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت ) تعویض خواهد شد .
- در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده میشود، فقط شامل ۱۰ روز گارانتی تست رایگان خواهد بود .
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است .
- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر , خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی تکنو سرویس است .
- در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی تکنو سرویس است .
- هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2و NINTENDO با پنج پیکسل سوخته یا کمتر، شامل گارانتی نمیشود .
- بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانت هکی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی تکنو سرویس نیست .
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب ، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد .
شرایط گارانتی کنترلرها
کنترلرها با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید ، دارای 6 ماه ضمانت خدمات هستند .
- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه ، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفهایها خارج میکند .
-کنترلرهای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2و NINTENDO شامل گارانتی نمیشوند .
- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی تکنو سرویس هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد .
- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است .
- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی تکنو سرویس خارج میشود .
- در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد ، تیم فنی تکنو سرویس نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد . ( نکته : در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار ، طبق توافق با مشتری ، با مدل شبیه و همتراز با آن ( بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت ) تعویض خواهد شد . )
- تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است .
- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است .
- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد .